Webinaari: myClubin hyödyt ja ominaisuudet 30 minuutissa. Ilmoittaudu nyt!

Tapahtumien hallinta

Treenit, pelit, turnaukset, kilpailut, leirit, kokoukset - kaikki tapahtumat voi hallinnoida myClubilla.

Tapahtumahallinta kaikilla herkuilla

Seuratoiminta koostuu tapahtumista. Treenit, pelit, turnaukset, kilpailut, leirit, kokoukset - kaikki tapahtumat voi hallinnoida myClubilla. Sekä tapahtumien luonti että ilmoittautumiset hoituvat helposti myös mobiilisovelluksilla. Markkinoiden ainoalla reaaliaikaisella ja helppokäyttöisellä läsnäoloseurannalla on mahdollista kerätä arvokasta tietoa seuran toiminnan kehittämiseen ja ulkoisille sidosryhmille.

Selkeä ja helppo tapahtumahallinta tuo helpotusta erityisesti ohjaajien, valmentajien ja perheiden arkeen, jolloin voidaan keskittyä itse urheilun ja liikunnan riemuun.

  • Vaivaton tapahtumien suunnittelu
  • Kattava tapahtumailmoittautumisten hallinta
  • Osallistujien rajoittaminen
  • Jonotusominaisuus tapahtumissa
  • Lisätietojen kerääminen osallistujilta
  • Ohjaajien lisääminen tapahtumiin
  • Tapahtumalaskutus ilmoittautumisen yhteydessä
  • Viestintä tapahtumaa ennen, sen aikana ja sen jälkeen
  • Tehokas etsintä ja suodatus
  • Aikaa ja hermoja säästävät massatoiminnot
  • Tiedostoon vienti
  • Monipuoliset aktiivisuusraportit
  • Tapahtumakalenterien liittäminen seuran verkkosivuille

Vaivaton tapahtumien suunnittelu

Toimihenkilöt voivat suunnitella seuran tai oman joukkueen tapahtumat helposti joko hiirellä piirtäen kalenterinäkymässä (kuukausi, viikko, päivä) tai aikajanalistalta. Tapahtumat voivat olla toistuvia tapahtumia tai yksittäisiä tapahtumia. Tapahtumat voidaan ensin suunnitella toimihenkilöiden tapahtumakalenteriin, ja tämän jälkeen asettaa halutut tapahtumat näkymään suoraan seuran, jaoksen, ryhmän tai joukkueen jäsenille.

Kattava tapahtumailmoittautumisten hallinta

Luodut tapahtumat voidaan viestiä jäsenille ja jäsenten perheille tehokkaasti jäsensivun tai mobiilisovelluksen tapahtumakalenterilla. Tapahtumakalenteri voidaan myös ladata mukavasti kalenteritilauksena perheen yhteiseen harrastuskalenteriin.

Tapahtumailmoittautumisten avulla valmentajan on helppo suunnitella harjoitukset esimerkiksi ilmoittautujien tason mukaisesti. Tarvittaessa voidaan kerätä myös poissaolosyy, mikäli harrastaja ilmoittaa ettei pääse harjoituksiin. Monipuoliset ilmoittautumisasetukset mahdollistavat monenlaiset käyttötapaukset. Tapahtuma voidaan esimerkiksi asettaa näkymään vain tietyn joukkueen, jaoksen tai koko seuran jäsenille. Tapahtuma voi myös näkyä seuran ulkopuolisille uusille jäsenille. Valmentaja voi määritellä valitun kokoonpanon peliin jolloin vain peliin valittu kokonpano näkee pelin ja voi ilmoittautua siihen. Tapahtumille on mahdollista asettaa myös aikaraja, johon mennessä on viimeistään ilmoittauduttava.

Osallistujien rajoittaminen

Tapahtumailmoittautumisessa voidaan helposti rajoittaa mukaan mahtuvien osallistujien määrä. Myös jäsenroolin mukainen rajoittaminen on mahdollista. Peliin voi esimerkiksi ilmoittautua 2 maalivahtia, 10 pelaaja ja 2 huoltajaa. Tapahtumalistalla valmentaja näkee helposti tapahtumiin osallistuvien määrät.

Jonotusominaisuus tapahtumissa

Tapahtumailmoittautumisiin voidaan kurssien tavoin mahdollistaa myös Jonotus-toiminto. Tapahtuman täyttyessä harrastaja voi ilmoittautua jonoon. Jos paikka vapautuu, seuraava henkilö jonossa saa paikan automaattisesti. Toimihenkilö voi tarvittaessa hallinnoida jonoa myös käsin. Toimihenkilö näkee Tapahtumalistalta selkeästi jonot ja jonossa olevien lukumäärät.

Kun henkilö pääsee jonosta tapahtumaan, hän saa tiedon automaattisesti. Myös tapahtuman järjestäjä voi halutessaan vastaanottaa järjestelmäviestejä ilmoittautumisten muutoksista.

Lisätietojen kerääminen osallistujilta

Pääkäyttäjä voi määrittää seuratasolla tapahtuman lisäkenttiä, joita toimihenkilöt voivat hyödyntää tapatumailmoittautumisten yhteydessä. Tapahtuman lisäkentät liittyvät yleisesti vain kyseiseen tapahtumaan ja kyseistä tietoa ei haluta kerätä seuran jäsenrekisteriin. Esimerkiksi halukkuutta osallistua leiriruokailuun ja allergioita voidaan tiedustella leiritapahtuman yhteydessä, mikäli tietoja ei tarvita tapahtuman jälkeen. Tapahtuman lisäkentillä kysytyt tiedot katoavat määritellyn ajan kuluttua tietosuojalakia noudattaen.

Ohjaajien lisääminen tapahtumiin

Tapahtumien hallinnoija voi määritellä tapahtumille valmentajat, jotka voidaan näyttää tapahtumakalenterissa harrastajille tietosuojalain (GDPR) mukaisesti. Valmentajat voivat näppärästi suodattaa omaan kalenteriin vain omat valmennuskerrat näkyviin, jolloin he voivat varmistaa olevansa oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Tapahtumalaskutus ilmoittautumisen yhteydessä

Tapahtumavastaava voi määrittää tarvittaessa automaattisen laskutuksen päälle tapahtumailmoittautumisen yhteyteen. Esimerkiksi joukkueen pelireissun yöpymismaksu ja ruokailut tai leiriläisten leirimaksu. Harrastaja näkee maksut ilmoittautuessaan ja saa laskun maksettavaksi automaattisesti ilmoittautumisen jälkeen. Tapahtumavastaava voi helposti tarkastaa osallistuvien maksutilanteen. Laskutus voidaan hoitaa myös jälkikäteen käsin toimihenkilön toimesta.

Viestintä tapahtumaa ennen, sen aikana ja sen jälkeen

Viestintä tiedotteilla, liitetiedostoilla, sähköpostilla, tekstiviestillä, chatilla (push-viesti mobiilisovellukseen) on osallistujille ja osallistujien perheille erittäin helppoa. Joukkueenjohtaja, rahastonhoitaja tai valmentaja voi helposti tiedottaa tapahtumaan liittyvistä asioista sekä mahdollisista poikkeamista tapahtumaa ennen, sen aikana ja sen jälkeen. Viesti menee siis nopeasti ja varmasti perille kurssilaisille ja kurssilaisten perheille. Harrastajat voivat myös kysyä ja keskustella chatilla tapahtumaan liittyvistä asioista tietosuojalain mukaisesti.

Tehokas etsintä ja suodatus

Seurassa on vuosittain paljon tapahtumia. myClubin tehokkaat etsintä- ja suodatustoiminnot varmistavat, että tilanne on toimihenkilöillä hallinnassa, ja kaikki mahdolliset päivittäiset selvitystarpeet ja kyselyt voidaan hoitaa käden käänteessä.

Tiedostoon vienti

Toimihenkilö voi tarvittaessa viedä tapahtumiin osallistujat ja tapahtumat tiedostoon jatkokäsittelyä tai sidosryhmäraportointia varten.

Aikaa ja hermoja säästävät massatoiminnot

Massatoimintojen avulla tehostetaan toimintaa merkittävästi. Joukkueenjohtaja voi esimerkiksi kopioida edellisen kauden harjoitukset pohjaksi seuraavalle kaudelle. Valmentaja voi massana lisätä kokoonpanon harjoituksiin ja peleihin. Tapahtumien tietoja voidaan päivittää useisiin tapahtumiin kerralla ja mm. jäsenviestintä voidaan hallinnoida kohdennetusti.

Monipuoliset aktiivisuusraportit

myClub tarjoaa kattavat raportit tapahtumista ja jäsenten aktiivisuudesta seuratoiminnassa.

Valitulta aikaväliltä saadaan nopeasti selvilleharrastajien ilmoittautumismäärät, osallistumismäärät, miltä paikkakunnilta osallistujat tulevat, mikä on osallistujien ikä- ja sukupuolijakauma, onko karatekalla riittävästi harjoituskertoja seuraavaan vyökokeeseen, mikä viikonpäivä ja treeni on suosituin, missä tapahtumassa ei käy ketään, kuka on seuran aktiivisin ja kuka on mahdollisesti lopettamassa. Aktiivisuusraporttien avulla voidaan seurata ja suunnitella seuran toimintaa yleisellä ja harrastajatasolla faktaan perustuen eikä arvailemalla.

Tapahtumakalenterien julkaiseminen seuran verkkosivuilla

myClubin Julkaisujen avulla tapahtumakalenterit voidaan liittää suoraan seuran verkkosivuille ja joukkueiden pelit, harjoitukset, ajat ja paikat päivittyvät reaaliaikaisesti myClubista seuran verkkosivuille. Jokaiselle joukkueelle voidaan esimerkiksi liittää oma kalenterinäkymä, josta näkyy harjoitusajat tai vaikka joukkueen kotiottelut.

Näin myClub on auttanut muita seuroja

Asiakkaamme vahvistavat: Yksinkertainen jäsenhallinta on myClubin paras ja tärkein ominaisuus! Lisäksi se on vankka perusta koko muulle seuratyölle, laskutuksesta tapahtumajärjestelyihin ja viestintään. Helpota siis työtäsi ja käytä myClubia helpottamaan seuran arkea!

Suurimmat syyt myClubin käyttöönottoon oli, että haluuttiin samaan paikkaan sekä jäsenrekisteri että laskutus.

myClub mahdollistaa myös viestinnän niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Erittäin hyvä kokonaisvaltainen paketti. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä.

Katso suositusvideo

Salon Vilpas Koripallo rySalon Vilpas Koripallo ry
Marko
Salon Vilpas Koripallo ry

Tapiolan Hongassa käytämme myClubia jäsenrekisterin ylläpitämiseen ja hallintaan, laskutukseen ja laskujen hallintaan sekä tiedottamiseen. myClub on helpottanut kaikkia näitä toimintoja huomattavasti. Palvelun käyttö on todella helppoa!

Tapiolan Honka ryTapiolan Honka ry
Antti
Tapiolan Honka ry

myClub tuli meille käyttöön vuonna 2014 ja vuosien aikana järjestelmä on kehittynyt selvästi. Tärkeä juttu meille oli myös Verkkokaupan ja Kortit-palvelun käyttöönotto, millä pystytään automatisoimaan ja helpottamaan toimintaa huomattavasti myClubissa.

Takado ryTakado ry
Saija
Takado ry

Liity yli 850 Seuran joukkoon ja tilaa myClub

Helpota koko seurasi toimintaa ja keskity urheilusta nauttimiseen

Varaa esittely

Kokeile ilman riskiä

Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.

Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.

Tilaa myClub