Webinaari: myClubin hyödyt ja ominaisuudet 30 minuutissa. Ilmoittaudu nyt!

myClubin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset 2025 – Toimihenkilöiden arkea tukemassa

Uutiset

Vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskysely osoitti selvästi, että myClubin käyttäjät – seurojen toimihenkilöt, kuten seuratyöntekijät, hallituksen jäsenet, valmentajat, joukkueenjohtajat ja rahastonhoitajat – ovat erittäin tyytyväisiä palveluun.

Eri rooleissa toimivien käyttäjien vastauksista nousivat esiin kullekin tärkeimmät ominaisuudet:

  • Seuratyöntekijät ja hallituksen jäsenet pitivät jäsenhallintaa tärkeimpänä.
  • Joukkueenjohtajat ja valmentajat korostivat tapahtumahallinnan merkitystä.
  • Rahastonhoitajat nimesivät odotetusti tärkeimmäksi laskutuksen.

Kokonaisuudessaan tyytyväisyys myClubin ominaisuuksiin ja palveluun arvioitiin huippuluokkaan – asteikolla 0–5 keskiarvo nousi erittäin korkeaksi.

Kyselyssä käyttäjillä oli mahdollisuus antaa myös avointa palautetta. Seuraavat teemat nousivat esiin useissa vastauksissa:

Helppokäyttöisyys ja selkeys

Moni kiitti myClubin käyttöliittymän intuitiivisuutta ja sovelluksen selkeyttä.

"Käyttöliittymä on intuitiivinen ja nopea käyttää."

Kaikki yhdessä järjestelmässä

Yksi suurimmista vahvuuksista oli se, että myClub kokoaa seuran toiminnan yhteen paikkaan.

"Kaikki tarvittava yhdessä järjestelmässä."

Tapahtumahallinta

Erityisesti valmentajien ja joukkueenjohtajien arvostama toiminto sai paljon kiitosta.

"Tapahtumienhallinta ja in/out-merkinnät selkeitä."

Laskutus ja maksuseuranta

Rahastonhoitajat nostivat laskutuksen arkea helpottavaksi kokonaisuudeksi.

"Saatavien hallinta ja maksuvalvonta helpottavat arkea."

Jäsenrekisteri

Suurtenkin jäsenmäärien tehokas hallinta ja ryhmien sekä perhetilien tuki koettiin arvokkaaksi.

"Jäsenrekisteri toimii hyvin ja on helppo käyttää."

Vaikka tulokset olivat erittäin myönteisiä, saimme myös arvokasta palautetta siitä, mihin suuntaan palvelua tulisi kehittää:

  • Tarve paremmin yksilölajeihin soveltuville toiminnoille
  • Räätälöitävyyden parantaminen
  • Joustavampi jäsen- ja tapahtumahallinta

myClub kiittää lämpimästi kaikkia kyselyyn vastanneita! Olemme iloisia, että palvelumme koetaan hyödylliseksi ja toimivaksi osaksi seurojen arkea – ja jatkamme kehitystyötä, jotta käyttäjien kokemus olisi jatkossa entistä parempi.


Kokeile ilman riskiä

Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.

Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.

Tilaa myClub