Webinaari: myClubin hyödyt ja ominaisuudet 30 minuutissa. Ilmoittaudu nyt!

Tuotteet-lisäpalvelulla helpotusta seurapalveluiden myyntiin ja hallintaan

05.04.2023
Uutiset

Tuotteet-lisäpalvelu on myClubin uutuus. Tuotteet on rakennettu entisen Kortit-lisäpalvelun pohjalta, mutta siinä on huimasti lisää ominaisuuksia, tarjoaa paljon erilaisia mahdollisuuksia ja helpon, kiinteän hinnoittelun. Tuotteet-lisäpalvelun avulla voidaan myydä kaikenlaiset seurapalvelut ja varmistaa, että jäsenellä tai harrastajalla varmasti on vaadittu palvelu ostettuna. Tuotteet-lisäpalvelu on kiinteähintainen. Hopea-asiakkaille hinta on 19€+ALV/kk, Kulta-asiakkaille 0€/kk.

Tuotteet-lisäpalvelulla helpotusta seurapalveluiden myyntiin ja hallintaan

Urheilun harrastamiseen löytyy nykypäivänä paljon erilaisia vaihtoehtoja. Seuroilla on laaja kattaus erilaisia palveluita, joita he tarjoavat. Näiden myynti ja hallinta voi välillä olla haastavaa. On tärkeä tietää mitä myydään ja kuka on ostanut mitä. Myytävä tuote voi olla esimerkiksi seuran vuosittainen jäsenyys, 10x kortti, kevään aikuisliikuntatunnit, kuukauden jumppatunnit, automaattisesti uusiutuva kuukausikortti tai vaikka yhden kerran ilmainen kokeilukerta seuran kaikille liikuntatunneille. Tuote voi olla voimassa kahden kiinteän päivämäärän välillä tai tuote voi olla voimassa tietyn määrän vuorokausia sen myöntämisestä tai ostamisesta. Joskus pitää samanaikaisesti olla voimassa sekä seuran vuosijäsenyys että kausittain ostettava liikuntatuote ja tämä pitäisi pystyä tarkistamaan ostohetkellä, jotta ei synny turhia maksuja ja tilauksia.

Kaikkien näiden ongelmien ratkaisemiseksi olemme suunnitelleet Tuotteet-lisäpalvelun. Uskomme, että palvelun avulla seuran henkilöstö voi säästää tunteja tai jopa kymmeniä tunteja aikaa kuukaudessa sekä varmistaa, että kukaan ei pääse toimintaan mukaan ilman asianmukaista maksua. Tuotteet voidaan laittaa myyntiin suoraan ilmoittautumisten yhteyteen ja samalla voidaan tarkistaa onko harrastajalla jo jokin tietty tuote ostettuna. Esimerkiksi jos seuralla on vaatimuksena, että vuosittainen jäsenmaksu tulee olla maksettuna jokaisella liikkujalla, voidaan tämä asettaa vaatimukseksi ilmoittautumisen yhteyteen. Kun harrastaja ostaa jäsenyyden kevätilmoittautumisen yhteydessä, ei hänen enää tarvitse ostaa sitä syksyllä. Tuote voidaan myös laittaa uusiutumaan automaattisesti voimassaoloajan jälkeen. Harrastaja voi myös itse katkaista tuotteen voimassaolon, mikäli seura tämän vaihtoehdon haluaa sallia.

Tuotteet-lisäpalvelua voi käyttää lukuisilla eri tavoilla. Voit tutustua palveluun ja sen käyttötarkoituksiin alla olevien videoiden parissa. Vastaamme myös mielellämme lisäkysymyksiin, voit olla yhteydessä esimerkiksi sähköpostilla support@myclub.fi

Tuotteet-webinaari

Webinaarissa myClub-mentori Metti käy läpi erilaisia käyttöesimerkkejä


käyttöesimerkki: kausikortti

Anytime-kausikortin luominen, myöntäminen, ostaminen ja tarkistaminen.


Käyttöesimerkki: 10x kortti

Vaihtoehtoisen 10 x kortin, myöntäminen, ostaminen ja tarkistaminen


Käyttöesimerkki: maksuton kokeilukortti

Maksuttoman kokeilukortin, myöntäminen, ostaminen ja tarkistaminen. Kun maksuton kokeilukortti on käytetty, tulee harrastajan hankkia maksullinen tuote.


Käyttöesimerkki: Pakollinen jäsenmaksu maksuttoman kokeilun jälkeen

Pakollisen jäsenmaksun ja toisen maksullisen tuotteen ostaminen, kun maksuton kokeilu on päättynyt.


Käyttöesimerkki: Tuote kurssirajoitettu / 2 jumppaa viikossa

Kurssirajoitetun tuotteen käyttö, jolla voidaan mahdollistaa esimerkiksi suhteellisesti edukkaampi hinta harrastajalle mikäli hän osallistuu kahdelle jumppatunnille viikossa.


Kokeile ilman riskiä

Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.

Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.

Tilaa myClub