Webinaari: myClubin hyödyt ja ominaisuudet 30 minuutissa. Ilmoittaudu nyt!

Vuosi 2022 kohta paketissa - mihin aika meni?

15.12.2022
Uutiset

Kuluva vuosi 2022 alkaa lähestyä loppuaan ja uuden alkua. Vuosi 2022 oli jälleen työntäyteinen vuosi. myClub-palvelu on kasvanut noin 100 urheiluseuran vuosivauhtia ja kirjoitushetkellä myClub-yhteisössä on 850 urheiluseuraa ja 460 000 käyttäjää. myClub on edelleen Suomen suosituin ja nopeimmin kasvava urheiluseurojen jäsenpalvelu. Iso kiitos asiakkaillemme, että olette uskoneet ja luottaneet meihin sekä auttaneet kehittämään urheiluyhteisöille aina vain parempaa palvelua.

Hyvää joulua ja rauhallista joulua itse kullekin ja parempaa vuotta 2023!

Kohokohtia vuoden 2022 varrelta

myClubin tietoturva tarkastettu

Osana myClubin jatkuvaa tietosuojaprosessia myClubiin toteutettiin alkuvuonna 2022 ulkopuolisen tahon toteuttama tietoturvatarkastus. Tarkastuksen suoritti Nixu Oyj. Tarkastus tehtiin sekä myClubin selainversioon että mobiilisovelluksiin. Arvioinnin lopputuloksena todettiin, että myClubin tietoturva on erinomaisella tasolla. myClubin tietosuojaprosessin mukaisesti järjestelmän tietoturvaa kehitetään jatkuvasti.

Uuudet ominaisuudet ja käytettävyysparannukset

Kuukausiveloitukset. Kuukausiveloitukset ominaisuudella voidaan esimerkiksi joukkuelajeissa iso kausimaksu jakaa useaan osaan kuukausittain maksettavaksi. Näin voidaan helposti automatisoida ja ajastaa kuukausittain lähetettävät harrastajille lähetettävät laskut. Tutustu Kuukausiveloitukset ohjeisiin.

Kurssit. Kurssit-ominaisuus julkaistiin tehokäyttöön vuoden alussa, jolla tuotiin helpotusta kurssimuotoisten tapahtumien ja ilmoittautumisten hallintaan. Tutustu Kurssit ohjeisiin.

Muutosilmoitukset. Tapahtumien ja Kurssien muutosilmoitusten periaatetta muutettiin yleisön pyynnöstä siten että toimihenkilöillä on täysi kontrolli milloin tapahtumien muutoksista tehdään muutosilmoitus.

Kotinäkymä. myClubin hallintapuolelle lisättiin Kotinäkymä, jossa pääkäyttäjä näkee mahdolliset palveluviestit, uudet laskut ja pääkäyttäjä voi tarkastella seuran toimintaa numeroiden valossa.

Uuden jäsenen rekisteröityminen. Toimme käytettävyystutkimusten perusteella parannuksia uusien jäsenten rekisteröitymiseen. Seuran toimintaan voidaan muutosten jälkeen mm. ilmoittautua ilman, että on pakko luoda myClub-tunnusta tai liittää luotua jäsentiliä myClub-tunnukseen.

Lisäpalvelut

Qridi Sport -valmennustyökalu. Qridi Sport -valmennustyökalu käytettävissä suoraan lisäpalveluna myClubista. Qridi Sport mahdollistaa urheilijoiden kokonaisvaltaisen kehittymisen ja itseohjautuvuuden tukemisen.

Lue lisää Qridi Sport -valmennustyökalusta

Tuotteet-lisäpalvelu. Tuotteet-lisäpalvelu kehitettiin kortit-lisäpalvelun laajennukseksi, joka mahdollistaa seuran palvelutuotteiden monipuolisen myynnin, digitaaliseen myClub-jäsenkorttiin lataamisen ja tuotteiden voimassaolon seurannan mm. myClub Coach-sovelluksella. Tuotteet-lisäpalvelu sopii hyvin mikäli seura järjestää kursseja tai kerhoja, liikuntatunteja tai myy jäsenyyksiä, joilla harrastajat osallistuvat seuran toimintaan.

Lue lisää Tuotteet-lisäpalvelusta

Parempaa asiakastukea


myClub-mentorit. Halusimme helpottaa myClub-seurojen myClub-pääkäyttäjien arkea ja julkaisimme maksuttoman myClub-mentori palvelun. myClub-mentori on seuratoiminnassa aktiivisesti toimiva kokenut myClub-pääkäyttäjä, joka voi antaa vinkkejä ja neuvoja seuralle myClubin hyödyntämisessä. Lue lisää myClub-mentoroinnista

Kokeile ilman riskiä

Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.

Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.

Tilaa myClub