Webinaari: myClubin hyödyt ja ominaisuudet 30 minuutissa. Ilmoittaudu nyt!

myClubin vuosikatsaus 2023

22.12.2023

myClubin vuosikatsaus 2023

Vuosi 2023 on saapumassa päätökseensä ja on aika muistella mitä kaikkea vuoden aikana on tapahtunut. Vuoden aikana myClub on jälleen kehittynyt jatkanut kasvua. Jo yli 900 seuraa käyttää myClubia oman seura-arkensa helpottamiseen. Uusien ominaisuuksien kehityksessä olemme kuunnelleet asiakkaidemme toiveita ja etenkin viestintäominaisuudet ovat kokeneet huomattavan parannuksen. Iso ja lämmin kiitos kaikille asiakkaillemme kuluneesta vuodesta. Kiitos, että olette mukanamme ja voimme jatkaa yhdessä matkaa kohti vieläkin parempaa järjestelmää koko suomalaiselle urheiluyhteisölle.

Vuoden 2023 kohokohtia
Vuoden aikana myClubiin on tehty useita näkyviä ja näkymättömiä parannuksia. Tässä nopea katsaus joihinkin merkittävimpiin muutoksiin.

Käytettävyyden parannus
myClubin kehitysympäristö ja koodi siirrettiin vuoden aikana uuteen ympäristöön. Siirron avulla järjestelmän käytettävyys ja käyttönopeus saatiin entistä paremmaksi.

Vuoden aikana myClubin viestintäominaisuudet kokivat suuren muutoksen. Uusina ominaisuuksina julkaistiin mm.:

Sähköpostien allekirjoitukset
Toimihenkilöt voivat luoda oman, henkilökohtaisen allekirjoituksen sähköposteihin. Allekirjoituksen luomisesta voit lukea lisää täältä.

Viestien personointi
@-merkin avulla viestiin luodaan automaattisesti haluttuun kohtaan haluttu personointi. Käytettävissä on etunimen ja sukunimen lisääminen. Näin massaviestit voidaan helposti yksilöidä jokaisen vastaanottajan osalta.

Viestipohjat
Viestien lähettämisen helpottamiseksi luotiin tallennetut viestipohjat. Viestipohjien avulla useasti lähetettävät viestit voidaan tallentaa järjestelmään seuran tai muiden toimihenkilöiden käytettäväksi, jolloin viestejä ei tarvitse joka kerta kirjoittaa uudestaan. Viestipohjista voit lukea lisää täältä.

Viestin rajaus
Toimihenkilö voi viestiä lähettäessä rajata kenelle viesti menee. Jos viesti esimerkiksi kuuluu pelkästään alaikäisen harrastajan huoltajille, voidaan vastaanottajaksi valita vain huoltajat. Viestin rajauksesta voit lukea lisää täältä.

Viestin toimituksen ajoitus
Toimihenkilö voi nyt valita milloin kirjoitettu viesti toimitetaan. Näin voidaan varmistaa, että haluttu viesti lähtee vastaanottajille juuri sillä hetkellä kuin halutaan. Viestin ajoituksesta voit lukea lisää täältä.

Tapahtuma- ja kurssikohtaiset tiedotteet
Tapahtuma- ja kurssikohtaisten tiedotteiden avulla seura voi hallita tarkemmin sisäistä viestintää. Esimerkiksi ilmoittautumisen jälkeen voidaan nyt antaa entistä tarkempaa infoa vain kurssin osallistujille. Voit lukea lisää täältä.

Tapahtuman ja kurssin Kiitosviesti
Tapahtuman ja Kurssin jälkeen voidaan harrastajalle lähettää nyt automaattisesti haluttu viesti. Viestin avulla voidaan esimerkiksi kiittää osallistujaa, mainostaa seuran muita tapahtumia tai kysyä palautetta osallistujilta. Voit lukea lisää täältä.

Verkkokaupan tuotekohtainen viesti
Verkkokauppatuotteisiin on nyt mahdollista lisätä tuotekohtainen viesti. Tämän avulla voidaan myydä helposti esimerkiksi digitaalisia tuotteita kuten suunnistuskarttoja. Lisää voit lukea täältä.

Vuorosuunnittelun hinnastot
Vuorosuunnitelun laskutusominaisuudet kokivat merkittävän kehityksen. Seurojen on nyt mahdollista luoda kattavasti eri hinnastot seuran eri ryhmille, tapahtumapaikoille tai esimerkiksi kesän ajaksi alennetut hinnat. Vuorosuunnitelu-lisäpalveluun voit tutustua lisää täältä. Hinnastojen käytöstä voit lukea lisää täältä.

Kokeile ilman riskiä

Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.

Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.

Tilaa myClub