Monijaostuki nyt myClubissa!
Ilolla voimme ilmoittaa, että myClub tarjoaa nyt järjestöille myös monijaostuen. Voit rakentaa myClubiin järjestösi koko organisaation ja hallita useita eri jaoksia samassa jäsenrekisterissä.
Päivitys tarjoaa lisäksi paljon muita parannuksia kuten
- Uudistetut jäsenhakukriteerit massaviestien, -laskujen lähettämiseen sekä jäsenrekisterin ylläpitoon
- Uudistettu ilmoitustaulu – pysyvät ja vanhenevat tiedotteet, jäsenkommentit
- Jäsenen oma tiedotekanava ”myClub Flow”: avoimet laskut, avoimet tapahtumat jaos-kohtaiset tiedotteet
Kiitos palautteesta!
myClub-tiimi
Päivityksen sisältö
1. Asetukset
- Asetukset näkyy vain pääkäyttäjälle
- Uusien jäsentasolistojen luonti
- Uusien tapahtumapaikkalistojen luonti
- Ryhmien luonti – Järjestön organisaatiorakenteen määrittäminen
- Yleiset asetukset
2. Jäsenrekisteri
- Hakukriteerien hyödyntäminen jäsenlistassa
- Ylläpitotoiminnot: Siirrä ryhmään, poista ryhmästä, poista jäsen jäsenrekisteristä
- Lukitse jäsen -ominaisuus poistettu ( jäsenen voi poistaa ryhmästä ja tämän jälkeen tarvittaessa lopullisesti koko jäsenrekisteristä )
- Viestien lähetys valituille jäsenille suoraan jäsenlistasta
3. Laskut
- Parannetut hakukriteerit laskujen luontiin
- BBAN-, IBAN-, BIC-numerot pakollisia
- Käytettävyysparannuksia
4. Tapahtumat
- lisäraportti: Ilmoittautuneet
- Käytettävyysparannuksia
5. Tiedotteet
- Uusi tiedotetyyppi: Pysyvä tiedote ( esim. ”Harjoitusajat 2011”)
- Tiedotteen kommentointi mahdollista
6. Viestit ( Sähköpostit, Tekstiviestit )
- Parannetut hakukriteerit massaviestien lähettämiseen
- Käytettävyysparannuksia
7. Mobiili-liittymä
- Ryhmätuki – ryhmän valinta
- Hitaalle yhteydelle optimoitu viivakoodin luku – Esim. Window Mobile / ulkoinen lukija
8. Jäsensivut
- ”myClub Flow” – jäsenelle koostettu järjestön jaoksien tiedotekanava ( laskut, tapahtumat, tiedotteet )
- ”Omat tiedot” – omien tietojen tarkastelu ja päivitys. Jäsen voi erota itse ryhmästä/jaoksesta
- Jäsen voi määritellä haluaako vastaanottaa sähköpostitiedotteita tai sähköpostivarmenteita tapahtumailmoittautumisista.
Päivitysohjeet nykyisille käyttäjille
Varsinaisa päivityksiä ei välttämättä tarvita lainkaan. Pari asiaa voi kuitenkin huomioida
-
Uudessa päivityksessä jäsentasojen näyttöjärjestys on vaihdettu. Järjestysmuutos näkyy tapahtumalistauksissa, läsnäolomerkinnän yhteydessä. Järjestä jäsentasosi asetuksista uudelleen hiirellä ”drag-and-drop”, jos haluat säilyttää vanhan järjestyksesi jäsenlistauksissa.
-
Kun haluat lisätä ryhmiä tai jaoksia, voit tehdä tämän
"Asetukset" -> "Ryhmät"
-välilehdeltä. Määrittele asetuksista ensin tarvittaessa uuden ryhmän vaatimat jäsentasot ja tapahtumapaikat.
a) Suunnittele järjestösi organisaatio hyvin ennen kuin luot sen myClubiin. Rakenteen tulisi kestää aikaa, sillä ryhmiä/jaoksia ei voida käyttäjän toimesta enää poistaa sen jälkeen kun ryhmissä on jäseniä, tai ryhmiin on tehty laskuja, viestejä jne.
b) Jäsenet voidaan siirtää uusiin ryhmiin jäsenrekisteristä valitsemalla henkilöt ja klikkaamalla "Siirrä"
-linkkiä. Vanhoja tapahtumia, laskuja, tiedotteita ei voida jälkikäteen siirtää uusiin ryhmiin.
Kokeile ilman riskiä
Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.
Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.
Tilaa myClub