Rooleja ja rajattuja käyttöoikeuksia

Perjantain 28.10.2011 päivityspaketissa mahdollistimme käyttöoikeusroolien määrittelyn ryhmäkohtaisesti ja toimme muutamia käyttökokemusta parantavia pienempiä lisäominaisuuksia.


1. ROOLIT

  • Pääkäyttäjä voi ”Asetukset”->”Roolit”-sivulta määritellä järjestön luottamushenkilöille eri rooleja järjestelmään.
  • Rooleilla voit rajoittaa vastuuhenkilöiden käyttöoikeuksia järjestelmässä ryhmäkohtaisesti

Esimerkkiseura

  • Uintiseura ry

    • Kurssilaiset
    • Kilpauinti
  1. Jos myönnät valitulle henkilölle ”Tilinhoitaja”-käyttöoikeuden juuriryhmään Uintiseura ry, saa henkilö ”Tilinhoitaja”-käyttöoikeudet kaikkiin seuran ryhmiin
  2. Jos myönnät henkilölle ”Tilinhoitaja”-käyttöoikeuden vain ryhmään Kilpauinti, saa henkilö ”Tilinhoitaja”-käyttöoikeudet vain ryhmään Kilpauinti

Roolit ja käyttöoikeudet

  • Pääkäyttäjä: Kaikki oikeudet palvelun käyttöön. Kontaktihenkilö palveluntarjoajalle
  • Tilinhoitaja: Kaikki oikeudet lukuunottamatta asetusten muokkaaminen
  • Valmentaja: Kaikki oikeudet lukuunottamatta asetusten muokkaaminen ja laskujen hallinta

2. LASKUPOHJIEN MONISTAMINEN

  • ”Kopio”-ominaisuus lisätty laskupohjalistaan laskupohjien luomisen helpottamiseksi.

3. TAPAHTUMALISTASSA ”NÄYTÄ NYKYINEN VIIKKO”-PIKALINKKI

  • ”Tapahtumat”-sivulla klikkaamalla ”näytä nykyinen viikko”-linkkiä, suodattuu ”Tapahtumat”-listaan vain nykyisen viikon tapahtumat näkyviin.
  • Lisäksi ”Tapahtumat”-sivulla määritetty päivämääräväli on käytettävissä koko web-istunnon ajan.
    Aiemmin päivämäärävälin joutui sivujen välillä navigoitaessa asettamaan jokaisella kerralla uudelleen.

4. TAPAHTUMAAN ON LISÄTTY ”ILMOITTAUTUMISEN LOPPUMISAIKA”-KENTTÄ

  • Nyt voit määritellä tapahtumille ilmoittautumisen aloitus- ja lopetusajan. Muutos selkeyttää ja monipuolistaa tapahtumailmoittautumisten tekoa.

Kiitos palautteesta ja hyviä myClub-hetkiä,
myClub-tiimi