Seuratoiminnan arkeen riittää yksi ohjelmisto, Espoon Kiekkoseura sanoo
myClub on laajimmin Suomessa käytetty ohjelmisto urheiluseuroissa.
Digitaalisten työkalujen osalta pohditaan usein sitä, onko fiksua käyttää erikseen räätälöityjä työkaluja vai yhtä ohjelmaa, joka sopii moneen. Urheiluseuran arjen näkökulmasta Espoon Kiekkoseuralla (EKS) on tähän asiaan selkeä näkemys.
“Meidän seurassamme yksi työkalu on ollut paras ratkaisu”, seuran D-G-junioreiden valmennuksesta vastaava Lennu Kämppi kertoo.
“Käytämme myClubia niin laskutukseen, tapahtumiin ilmoittautumisiin, kalenteriin, jäsenrekisterin ylläpitoon kuin sisäiseen viestintäänkin. Saamme myClubista itse asiassa lähes kaikki muut palvelut paitsi verkkosivun ylläpidon.”
EKS on yksi Espoo Unitedin kolmesta kasvattajaseurasta. Seuran toiminta-ideana on tarjota junioreille mahdollisuus harrastaa omalla tasollaan niin ringetteä kuin jääkiekkoakin. Joukkueita seurassa löytyy silti aina ikämiehiin asti.
Seuran vahvinta aluetta on Laaksolahti ja Leppävaara. Harrastajia seurassa on 1000 henkeä.
Yhden työkalun käytön etu on usein se, että seura-aktiivit säästävät aikaa ja harmaita aivosoluja, kun käyttäjien tarvitsee opetella vain yhden ohjelmiston toimintalogiikka.
myClub on laajimmin Suomessa käytetty ohjelmisto, joka tarjoaa kaikki keskeiset toiminnallisuudet.
“Saamme paljon tarjouksia eri palveluntarjoajilta. Yleinen ongelma on, että niiden käyttötarkoitus on liian rajoitettu. Usean ohjelmiston käyttö lisäisi työtämme ja nostaisi ohjelmistomaksujen kustannuksia”, Kämppi arvioi.
Monen ohjelman etuna pidetään taas räätälöityjen ohjelmistojen edistyksellisyyttä. Ne tekevät asioita, joita yleisohjelmat eivät välttämättä tee.
Omassa seurassaan Kämppi ei silti näe, että myClub olisi puutteellinen. Päinvastoin.
“myClubin toiminnallisuudet ovat riittäneet meille oikein hyvin. Tiedän, että siellä on useita toimintoja, joita en arjessa aina mielestäni edes tarvitse”, hän sanoo.
Kämpin mukaan moni tehtävä jäisi seurassa huonolle hoidolle, jos myClub ei olisi käytössä. Tästä on hyvä esimerkki jäsenrekisterin ylläpito. Nyt ne ovat aina hyvin ajan tasalla, sillä käyttäjät itse päivittävät tietojaan.
Pyydä esittelyä
Kokeile ilman riskiä
Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.
Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.
Tilaa myClub