Syyskuun palvelupäivitys
Syksyn palvelupäivityksessä toimme käytettävyysparannuksia palauteenne pohjalta laskutuksen hallintaan, jäsenen tapahtumien hallintaan sekä verkkokauppatoimintoihin. Kiitos palautteesta!
Laskutus/Viitemaksut -näkymä
- Maksusuorituslistalla näkyy maksun tilinumeron sijaan tilin nimi
- Jos laskun maksu on suoritettu eri pankkitilille kuin laskun pankkitili, näkyy pankkitilin nimi punaisena. Asettaessasi hiiren osoittimen pankkitilin nimen päälle, saat lisätietoa virheestä
Milloin näin käy?
- Joku maksaa vanhasta muistista esim. jäsenmaksun joukkueensa pankkitilille eikä seuran pankkitilille
- Joku maksaa vanhalla henkilökohtaisella keksityllä viiteellään joukkuemaksuja ja viitemaksu allokoituu sattumalta väärälle laskulle, jossa on sama viitenumero
Miten korjaan tämän?
- Siirrä raha oikealle pankkitilille
- Poista laskusta virheellinen maksusuoritus
- Kohdista maksusuoritus tarvittaessa oikealle laskulle
- Kohdistamattomia laskuja voidaan piilottaa listalta klikkaamalla rivin ”silmä”-kuvaketta (piilota). Piilotetut kohdistamattomat maksut saadaan näkyviin, kun klikataan suotimen ”Näytä piilotetut maksut” päälle.
Laskutus/Laskut -näkymä
- Uusia suodattimia laskujen hakuun : Viimeisimmän maksusuorituksen maksupäivän tai viimeisimmän maksusuorituksen kirjauspäivä
- Uusia järjestysperusteita laskuille : Viimeisin laskun maksusuorituksen kirjauspäivä tai maksupäivä (nouseva / laskeva)
- Maksusuoritusten Excel-vienti : Yhteenveto välilehdelle on nyt mahdolista ryhmitellä ja summata maksusuoritukset laskutuskategorian mukaisesti
- Laskujen Excel-vienti : Viennin yhteydessä voidaan valita myös laskun viimeisimmän maksusuorituksen maksupäivä ja kirjauspäivä
- Jos lasku on maksettu vain osittain päivittyy pdf-laskuun jäljellä oleva maksettava määrä ja virtuaaliviivakoodi oikein
Jäsenen henkilökohtaiset tapahtumat
- Useita päiviä kestävät tapahtumat näkyvät jäsenen tapahtumalistalla, jos jäsen on ilmoittautunut kyseiseen tapahtumaan
- Loppukäyttäjän on mahdollista tilata itselleen ”viikkokatsaus”-sähköposti tulevan viikon tapahtumista, lukemattomista viesteistä ja avoimista laskuista
Verkkokauppa
- Verkkokauppias voi asettaa sähköposti- tai tekstiviestihälytyksen uusista tilauksista valituille henkilöille
- Asiakkaan tilauksesta lähetetään tilaajalle automaattisesti tilauksen vahvistusviesti ja lasku
Hyvää syksyä toivottaen,
myClub-tiimi
Kokeile ilman riskiä
Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.
Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.
Tilaa myClub