Urheiluseuran digityökalut kuntoon off-seasonilla
Urheiluseuratoiminta on tauolla. Satavarmaa kuitenkin on, että hauska harrastaminen ja seuratoiminta tulee jatkumaan, joten ei hätää. Oheisharjoittelun ja tulevasta kaudesta unelmoinnin lisäksi off-season on loistavaa aikaa laittaa seuran digitaaliset työkalut viimeisen päälle kuntoon.
Toiminnan ollessa tauolla arvoon nousee laadukas, tarkka ja helppo viestintä. Se, että seuravastaavilla ja joukkueenjohtajilla on helppo työkalu viestintään on tärkeää. Kun ihmiset eivät tapaa toisiaan, on ilmassa paljon kysymysmerkkejä. Tällöin viestien tulee mennä nopeasti perille oikeille ihmisille oikeisiin osoitteisiin.
Edellytys viestinnän toimivuudelle on ajantasainen tieto seuran jäsenistä ja heidän yhteystiedoistaan. Oli seurassa sitten 50 tai 5000 jäsentä, on ajantasainen jäsenrekisteri koko seuran johtamisen ja kehittämisen peruskivi. Tietojen lisäyksen, siirtelyn, poistamisen ja arkistoinnin pitää olla helppoa.
Seurojen näkökulmasta todellinen haaste voi off-seasonilla olla toiminnan rahoitus. Miten pitää huolta seuran taloudellisesta hyvinvoinnista? Yksi keino taloudellisen tilanteen haasteisiin on varmistaa, että seura on saanut jo lähetettyihin laskuihin maksusuoritukset. Tarvittaessa maksumuistutusten lähettäminen voi tulla tarpeeseen. Helppo ja nopea laskutustyökalu on joka tapauksessa investointi, joka jokaisen urheiluseuran kannattaa tehdä myös tulevaisuutta ajatellen.
Off-seasonilla on aikaa hoitaa asioita, joita ei hektisen kauden aikana ehdi tehdä. Lukuisilla seuroilla on esimerkiksi jopa 10-15 vuotta vanhat verkkosivut, jotka kaipaisivat päivitystä. Seuroilla on siis tarve moderneille, persoonallisille ja helpoille kotisivuille, mutta aikaa ja halua kotisivuprojektin aloitukseen ei tahdo löytyä. myClubin Kotisivupaketti on tähän fantastinen ratkaisu. Sivustot toteutetaan seuran kanssa yhteistyössä ammattilaisten toimesta joko WordPressilla tai LiquidBloxilla.
myClub urheiluseuroille: jäsenrekisteri, laskutus, viestintä ja tapahtumahallinta kuntoon!
Seuran vastuuhenkilö voi tilata myClubin seuralle käyttöön suoraan netistä ja palvelu on heti käytettävissä. Tilauksen jälkeen tarvitsee vain säätää seurakohtaiset asetukset kuntoon ja tiedottaa jäseniä uudesta jäsenpalvelusta.
Kun seuran jäsenet, joukkueet ja ryhmät eivät kokoonnu säännöllisesti, on tärkeää saada yksi ja yhteinen ohjelma koko seuralle, jota kaikki käyttävät myös tulevaisuudessa. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa, on seuran johtaminen helpompaa.
myClubin joustava jäsenpohjainen hinnoittelu takaa sen, että järjestelmä sopeutuu helposti kaiken kokoisille seuroille. Investointi myClubiin todella kannattaa, sillä järjestelmän käytön myötä seurojen laskutus tehostuu jopa 20% ja seura-aktiivien aikaa säästyy jopa 50%.
Asiantuntijamyyjämme Mikot esittelevät myClubia mielellään seuroille etänä. Ole yhteydessä myynti@myclub.fi tai suoraan Mikkoihin!
Mikko K. puh. 045 181 9841
Mikko S. puh. 050 501 8967
Kokeile ilman riskiä
Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.
Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.
Tilaa myClub