Syyskuun palvelupäivitys
Syksyn palvelupäivityksessä toimme käytettävyysparannuksia palauteenne pohjalta laskutuksen hallintaan, jäsenen tapahtumien hallintaan sekä verkkokauppatoimintoihin. Kiitos palautteesta! Laskutus…
Webinaari: myClubin hyödyt ja ominaisuudet 30 minuutissa. Ilmoittaudu nyt!
Täältä löydät viimeisimmät uutiset ja blogikirjoitukset sekä tietoa siitä, mitä kulissien takana tapahtuu.
Syksyn palvelupäivityksessä toimme käytettävyysparannuksia palauteenne pohjalta laskutuksen hallintaan, jäsenen tapahtumien hallintaan sekä verkkokauppatoimintoihin. Kiitos palautteesta! Laskutus…
Kesän päivityksessä toimme myClubiin uuden ja odotetun verkkokauppa-lisäpalvelun. Verkkokauppa-lisäpalvelun avulla jäsenpalvelusi käyttäjät voivat ostaa helposti yhteisösi tuotteita ja palveluita…
”Nurmijärven Jalkapalloseura NJS ry otti myClubin käyttöön tammikuussa 2014. Vaikka käyttöönotto toteutettiin ripeällä aikataululla, niin kaikki sujui erittäin hyvin. myClub henkilöstön apu ja tuki…
Tapanilan Erän salibandyjaosto otti vuoden 2014 alusta käyttöön myClubin. Olemme olleet todella tyytyväisiä sen toimintaan ja saamaamme käyttötukeen. Lisäksi kehitysehdotuksiimme on reagoitu hyvin…
EPK otti myClubin käyttöön vuoden 2012 lopulla. Sitä ennen jäsenlistan ylläpito ja jäsenmaksujen tarkistaminen oli hyvin työlästä käsityötä. MyClubissa jäsenrekisterimme on kaikkien avainhenkilöiden…
MyClub on helpottanut päivittäistä toimihenkilöiden sekä vapaaehtoisten työtä merkittävästi. Jäsenrekisterin lisäksi ohjelma helpottaa tiedotusta, laskutusta sekä tapahtumailmoittautumisia. Kaikki…
lokakuun päivityksessä integroimme verkkomaksut myös tapahtumailmoittautumisiin. Voit määrittää tapahtumailmoittautumisen yhteyteen tapahtumaan liittyvät maksut. Tapahtumaan ilmoittautuva henkilö…
syyskuun päivityksessä toimme uusia ominaisuuksia ja käytettävyysparannuksia liittyen rekisteröintiin, kolmannen osapuolen kalenteri-integraatioihin ja tapahtumanäkyvyyksien määrittelyyn. Lisäksi…
Kesäkuun päivityksessä teimme isoja parannuksia laskutuksen hallintaan. Versiopäivityksen jälkeen, seuran pääkäyttäjän tulisi suorittaa seuraavat toimenpiteet: Laskutuskategorioiden päivittäminen…
Huhtikuun järjestelmäpäivityksissä toimme useita käytettävyysparannuksia saamamme käyttäjäpalautteen mukaisesti. Kiitos palautteesta ja hyvää vappua! myClub tiimi 1. Järjestelmäviesti…
helmikuun palvelupäivityksessä toimme järjestelmään seuraavia ominaisuuksia myClub-sisäänkirjautumisen sisällyttäminen seuran web-sivuille Vanhojen ryhmien poistaminen/yhdistäminen HCP-peruskenttä…
Loppuvuoden päivityksessä toimme parannuksia tapahtumailmoittautumisten hallintaan ja tapahtumapaikkojen hyödyntämiseen. Lisäksi toimme käytettävyysparannuksia saamamme käyttäjäpalautteen pohjalta…
Mikäli seura ei ole tyytyväinen myClub-palveluun tai myClub-lisäpalveluun (koskee Kirjanpito, Pankkiyhteys, Kotisivupaketti, Verkkolaskutus, Verkkokauppa, Aulamoodi, Tuotteet, Vuorosuunnittelu), saa seura rahat takaisin peruessaan myClub-palvelun tai ko. lisäpalvelun.
Seuralla on oikeus myClub-takuuseen kerran kunkin (lisä)palvelun osalta. Rahat palautetaan seuran määrittelemälle tilille seuraavan kalenterikuukauden aikana (myClub-palvelu) tai hyvitetään seuraavan kuukauden palvelumaksussa. Takuu voimassa 6kk palvelun tilauspäivämäärästä.
Tilaa myClubHelpota koko seurasi toimintaa ja keskity urheilusta nauttimiseen
Varaa esittely





